Jumlah Paparan Halaman

Ahad, Mac 24, 2013

RIADAH DI KOTA RAYA...TERASA BOSAN KAMI BERSANTAI KE ZOO...




 Alamak Kak Gee....Jinjangnya  awak...
 Harapkan Pegar,Pegar Makan Padi- Ayam Pegar
 Oh..suasana..Tropika..
 Burung Botak memang skinheads..
 Badak sumbu putih....saya tak suka minum air badak pasal saya tak dapat royalti-kata beliau
 Di mana Tapiruil?
 Akak...saya nak berkenalan boleh?
 Mana nak lepak ni? Dubuk Jalur
 Rahsia Panjang umur? Oh...nanti saya tulis dalam blog saya ya... Kura-Kura gergasi
 Assalamualaikum....Awang kenit ada di rumah?
 Wah..saya difotokan- Kancil
 Hehehehe..ada orang kata saya nenek moyang manusia...betul juga..pasal manusia ada tangan panjang
 Potret Kancil..
 Nak makan kejap.
 Mama, Ayah lepas ni kita pergi Zoo Melaka, Zoo Taiping dan lain-lain lagi ya.
 Dah bongkok aku...tua dah ni. Arapaima
Hello Bos!!!  Bos Gaur (seladang) sekeluarga.

Tiada ulasan: