Jumlah Paparan Halaman

Isnin, Jun 21, 2010

INNO FEST 2010,BALAI SENI LUKIS NEGARA

* Asyik nya adik-adik ini shoping di gerai Mie Mambo dan Ida Sri.
* Gerai Mie Mambo dan Ida Sri. Lihat buku aktiviti 'Aktif bersama Mie Mambo'. Ini buku yang laris sepanjang dua hari festival berlangsung.

* Puan Sri bergambar kenangan bersama Buskers tersohor Kota batu Kuala Lumpur. Syed Amran dan Nik (A.K.A Bin Jidan), nik ada keluar album mini dua tahun lepas. SAya sukakan lagu 'hari-hari perang'



* Kartunis veteran Dan Jelobu, asyik nya menyiapkan drawing pokok-pokoknya yang siperb!!!




* Lepak seketika setelah penat berniaga bersama kengkawan. Dari kiri-Mie Mambo, Ameen,Alif dan Risqeen. Sebelum tutp kedai moh sembang-sembang dulu.




19 dan 20 Jun 2010, Di Balai Seni Lukis Negara (BSLN), Kuala Lumpur. Mie Mambo dan Ida Sri bersama rakan-rakan seperjuangan memeriahkan seni rupa Malaysia.Ada Uneh (pakar pensil warna), Dan jelobu, Ada kawan-kawan yang bikin air brush-paul, ada juga kawan-kawan pelukis seperti Shahrul Amin dan banyak lagi. Acara sederhana meriah tetapi bermakna.Ditambah lagi hiburan enak halwa telinga dari kumpulan Buskers- Meor (pesta jiwa),Nan, Nik (bin Jidan) dan Syed Amran. Seronok bertemu kawan-kawan. Di samping bisness,kami berseloroh. maklumlah saya dan Ida Sri dah lama juga tak bersosial. berkarya sahaja, ini ada peluang bikin promosi dan berniaga sambil-sambi bukankah peluang keemasan. Jangan ketinggalan, Mie mambo akan berada di Tasik titiwangsa, pada 27 Jun 2020 jam 4.00-6.00 petang sempena KL Festival pula. jumpa di sana ya!!!

Tiada ulasan: