Jumlah Paparan Halaman

Ahad, Oktober 25, 2009

CERITA CERITI KARUNNN...

ada sesuatu diceritakan oleh Peter Worthington dan Linda Tan kepada para anak-anak ini. Lihat Peter menerangkan sesuatu melalui lukisan saya.
saya menyampaikan hadiah kepada pemenang semasa pertandingan mewarna anjuran Oyez Books dan Borders,BSC,KL
syoknya anak-anak ini sedang mewarna lukisan. ini dirakam semasa pertandingan mewarna lukisan saya di Borders, Bangsar Shopping Center semasa Ramadhan yang lalu.
Isteri saya Ida Sri juga sekarang ni berkarya bersama saya.ini gambar semasa program minggu seniman, di Laman Santai, BSLN dan istana Budaya,KL
Encik Zul gumbira dengan karikatur beliau!!! pada di dataran budaya,dataran merdeka KL

Bersama Ida Sri yang sarat mengandung namun tetap turun padang berkarya,dataran budaya

ha..syoknya tak sangka dapat bersalaman dengan Datuk Seri Utama Rais Yatim..

















Tiada ulasan: