Jumlah Paparan Halaman

Isnin, September 03, 2007

Perlancaran 'Kasih dan awang' di Rumah Pena




Selepas Kejayaan 'Mambo di Kuale!!'.....Kini.....

**klik gambar untuk saiz besar


Tarikh: 8 September 2007
Masa: 830 malam
Tempat: Rumah Pena

Pengacara yang cun: Amyz

Pembaca yang tampan:

- Fakhrul Anour (novelis Gempak Starz)
- Nizam Zakaria (novelis dan pengarah drama tivi)
- Kumpulan Narayuda (lelaki metroseksual yang teksual)
- Hafiz 'Jelir' (Penyair yang mempunyai lidah)
- Zaifulnizam 'Attokz' Wagiran (SPB Pena)
- Pelancaran novel grafik Kasih dan Awang oleh Nur Azmi Mokhtar

Pembaca yang sederhana sahaja tampan (tapi kecantikan hak milik semua mahkluk):
- Mat Jan

BONUS:
- Open mic
- Makan dan minum dan berkenalan dengan gadis nampak pusat.
- Jualan buku dan zine
- Berkenalan dengan Sharpi Sang Kucing (Sharpi The Cat).

Sila datang ya.

more informations- www.sol-jah.blogspot.com

4 ulasan:

zura lias berkata...

salam kenal..oohh,ni rupenye penulis mambo di kuale..sy tau buku tu tapi tak berkesempatan nak bace lg..akan dibace gak nnti..baguihh..lain dari yg lain..hikss..

izali berkata...

blog yg bagus, seni yang bagus juga....teruskan berkarya. takde diskaun ke nak beli novel?? hehe

.::{ uMIe }::. berkata...

Salam kenal azmi... ooo penulis komik ghupenya! sama la macam zura.. pernah tgk buku2 tu.. insya'allah nak cuba baca gak la nanti.. :) teruskan berkarya ye!

johan berkata...

saya dah baca buku awang nagan mambo hilang...jalan ceritanya menarik dan lakaran yang menyakinkan..tahniah..