Jumlah Paparan Halaman

Rabu, Ogos 02, 2006

Selamat datang ke dunya baru saya!!

Kepada para pengunjung dihormati. Anda boleh membuat sebarang rujukan untuk setiap post dengan melayari links yang disediakan. saya telah menyediakan variasi links:
1) Nur Azmi's minisites
mini blog untuk details mengenai komik dan novel grafik dari Nur Azmi.
2) My favourite comic links
di sini disenaraikan situs serta weblogs berkaitan komik,animasi,kartun dan grafik
3) My favourite music links
meminati musik di sini anda boleh link ke situs dan weblogs berkaita musik.dan rujukan perkaitan musik dan diri saya.
4) My favourite links
Untuk rujukan tambahan. situs dan weblogs yang disenaraikan meliputi pelbagai bahan serta genre.dari berkaitan news,dictonary,general,religious sehingga kepada web pals. sesetengah situs agak provokatif terutama berkait religious dan idealism. saya meletakkan links tersebut sebagai panduan dan rujukan am pengetahuan saya berkait dunia,manusia,budaya dan warisan setiap bangsa atau etnik. enjoy the knowledge!! web yang agak mengganggu seperti web berkait peristiwa dunia yang kadangkala bizzare. please take note!! those websites or blogs may contains bizzares,violances,provocatives,nudity scenes.it's for minor audiances to viewing.

2 ulasan:

my journey berkata...

salam nur azmi..thanks sbb sudi mlawat blog sy.blog awk, blog yg santai aja tapi superb.pandai lukis eh?tolong lukis muka cikleen bleh..haha lawak je

~chOTTo~ berkata...

cool!! nanti gue anto order ek.. boleh lukis2 kan??.. hee..