Jumlah Paparan Halaman

Sabtu, Ogos 19, 2006

saya nak melalut boleh??

tok su dan tok su Li.hanya ini sahaja datuk dan nenek saya sebelah bapa yang ada. bergambar bersama dua painting yang ditempah."support cucu..'kata Tok su Li. tok su Lipun ada datang masa pelancaran "mambo di Kuale!!".ini masa tahun lepas,rambut saya masih panjang lagi tu.

Lawatan Nur Azmi ke Rumah Amal Selangor (a.k.a rumah Amal Cheshire) pada 8 Ogos 2006.
Ada masa luangkan masa melawat. Samada keluarga,saudara mara atau sahabat handai.Tak terlepas warga emas dan warga istimewa. Lawatan yang singkat tetapi penuh makna.terima kasih Keats Markandu yang memandu saya ke Rumah Amal tersebut. Seronok nanti kita jenguk lagi.

antara karya saya pada tahun 2004.siri "mandi-manda" ala kita kecik-kecik dulukan selalu mandi boleng!!

Dino a.k.a Khairuddin Mustaffa.
Inilah sifu saya yang terpenting. Dino pelukis jalanan yang sangat terkenal di Pasar Budaya dan KL lewat 80-an dan awal 90-an.saya dating ke Pasar Budaya bersama nenek saya, Sum bt.Ismail dan mak saudara saya, Umi Khadijah.di sini saya ketemu Dino dan Shamsudin Mohammad. Bermulanya karier seni dan hingga kini saya bertemu Dino.gambarterbaru Dino di Pasar Budaya. Terima kasih sifu!!

Tiada ulasan: