Jumlah Paparan Halaman

Isnin, Jun 19, 2006

Mambo di Taiping!!

Pada 17hb Jun yang lalu di Padang Majlis Perbandaran Taiping.bermula jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang. Sempena pesta TMnet,Perak.Mambo di Kuale!! turut memeriahkan majlis bersama produksi Nur Azmi yang lain. Wakil Ameen,Luqman Hisyam juga turut serta mempromosi produk Al-Ameen.luar jangka juga sambutan orang Taiping.antara gerai yang diserbu pada hari itu.Crowd pelbagai lapisan membeli,bermesra bersama pelukis,penulis Nur Azmi di samping mengkarikaturkan wajah mereka!




Inilah gerai Mambo di Kuale!! di Padang Majlis Perbandaran Taiping.Hanya berdua aje pada hari itu,Nur azmi dan wakil Ameen-Luqman Hisyam















lagi!!" siap pelawa lagi tu..InsyaAllah..akan ke sana lagi!
Seronoknyerr abang kita ni dapat bergambar dengan artis mambo di Kuale!! "datanglah ke sini
















Orang pertama yang di karikaturkan pada hari itu. Cik Sarah akan ke UIAM tak lama lagi..semoga berjaya!!

















Asyiknyerr abang-abang kite tu..nak buat caricature ye.tunggu!tunggu!!ikut turn ye!

















Gerai mambo diserbu peminat pelbagai lapisan.lebih-lebih lagi caricature istimewa dari Nur Azmi




















Superstar pada hari itu.Adik Izzwan yang cute..bersama caricaturenya





















aha..salah seorang peminat dari Kuale.Turun ke Taiping.kebetulan bertemu Mambo!!T.Q Nurul!!

3 ulasan:

azhar berkata...

waahhh..sampai ke tepinnn..

kalu aku tau aku balik kampong leh singgah..

warna wani berkata...

hi azmi. i'm wani from boneca. thanks for the message at i-bands! we're still working on a few songs. we'll inform you when the ep is ready alright. why not add us if you have a myspace? =)

http://www.myspace.com/bonecamusic

imanlow berkata...

Kakak aku itu ari dah lepas ko balik dari teiping sampai skarang, tak cal cerita kat aku pun pasal korang harituh....

ish tak patut betollah kakak aku sekor nih...dah jumpe azmiworld terus jadi lostworld.

mi, kakak aku kerek tak? ke.. lebih kurang macam aku je?