Jumlah Paparan Halaman

Selasa, Januari 29, 2008

Mari Menyerikan Dunia Art anda.





































inilah Abby..cantek kan??






Sebentar tadi Abby bertandang ke rumah saya yang tinggal bersendirian. Abby datang bersama sahabat dalam dunia kartun bernama 'Topek'.Asal Perak jugak. malam ni kitorang sembang panjang gak. MAklumlah orang kampung,jumpa orang kampung. lama tak jumpa jugak dengan Abby. wah makin bergaya ala-ala 'vouge' gitu.
Paling tak dilupa Abby beli painting saya yang menampilkan subjek 'tapir'. beli hanya lukis atas 'board' aje. Dan demo NURAs versi RE-PACKED juga disambar satu. Abby kata dia minta musik. NURAS jadi halwa telinganya sekarang.
Abby yang asalnya dari Batu Gajah,Perak,seorang pelukis lady yang memang natural abis gaya 'naive' nya. pelukis yang berpusat di Bukit Antarabangsa,Kl ni sesangat la minat dan menyintai children seantero dunya. Abby dengan gaya 'naive' dalam karya paintingnya menyifatkan karyanya ke arah 'abstrak-naive'. simbol-simbol mewakili setiap karya paintingnya. Ada juga kelihatan agak 'dull' dan tidak mature. tetapi itulah seni 'naive'. abby antara yang indie dalam kerja-kerjanya sebagai pelukis sepenuh masa. bukan sahaja melukis, malahan mengajar dan macam-macam lagi. Maklumat lanjut layari http://www.karyagemilang07.blogspot.com/

Tiada ulasan: