Jumlah Paparan Halaman

Ahad, Disember 23, 2007

Gurindam Jiwa Jadi inspirasi Insan berkasih Sayang

Lagu gurindam jiwa ini benar-benar mengingatkan saya kepada insan yang saya kasihi. Dan saya berharap perhubungan antara kami akan berkekalan hingga ke jinjang pelamin seterusnya menjadi cinta agung hingga ke anak cucu. Tahniah buat Asmawi Mohter dan Isterinya Yana kerana selamat diijabkabulkan pada 14 hb. Disember 2007 di Sungai Siput, Perak. Asmawi Mohter seperti diketahui ramai merupakan anggota asal band Nuras akan beraksi semula bermula februari 2008 bersama Nuras. beliau akan bergabung tenaga bersama Nurie sebagai gitaris. redwan masih di posisi drum manakala Jani masih setia sebagai part-time member of Nuras.

Doakan juga perhubungan saya (Nur Azmi) bersama kekasih saya Ida Sri akan berkekalan. Lagu gurindam Jiwa jadi santapan. mudahan romantisnya hubungan kami sehingga ke anak cucu.


Tiada ulasan: