Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, Julai 07, 2006

Si botak di Balai Seni!!
















Nurie a.k.a Nuriazam Ismail dan Madstone..dua kawan yang memang tak miss ada di BSLN. Nurie pun ada produk baru...Misi Aurora..Saya sempat mendapatkan naskahnya di sana.Tahniah..teruskan Nurie!!















Sahabat lama dan classmate semasa di UiTM Shah Alam.Hanya Tuhan saja yang tahu betapa indahnya perasaan saya hari itu.selama setahun tak ketemu.lost contact dengan mengejar karier masing-masing,akhirnya jumpa di BSLN.Turut sama Wadi.















Mr.Phil bergambar kenangan untuk dua painting yang sudah dimilikinya pada hari itu. siri 'di kolam mereka berkumpul 2006" hanya dua siri yang keluar buat masa ini. siri-sirinya yang sebelum ini menjadi set untuk rancangan tv-I.D kreatif di rtm2,thanx to Deen Daud fasal mengetengahkan karya saya ke screen tv.










Abang Sani hari tu dengan keluarga datang ke gerai..lama tak jumpa."Hoi..tak senonoh!!" terkejut gua kena jerkah!!
Si botak kali ni dengan caricature istimewanya.nantikan munculnya novel grafik kedua!! ini tahun jugak!!
Nur Azmi yang sekarang busy nak hidup baru-baru ini semakin menyibukkan dirinya dengan tour yang tak habis-habis. 1 Julai 2006 di Balai Seni Lukis Negara...gerai 8A dan 8B dikuasai lagi oleh Nur Azmi dan rakan-rakan dari Ameen. Kali ini dengan kepala botak dan mungkin maintain botak fasal panas.ramai yang tak cam ari tu..

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »